Структура та органи управління закладу освіти

Довідка-об’єктивка на директора НВК

Яворенко Лідія Едуардівна

Директор Комунального закладу освіти                                                                «Навчально- виховний комплекс № 33                                                                      «Маріїнська багатопрофільна  гімназія –                                                                загальноосвітній навчальний заклад І ступеня»                                                  Дніпровської міської ради

Дата народження: 25 травня 1968 р.

Місце народження: смт. Межова, Межівського р-ну, Дніпропетровської обл.

Освіта: вища, Одеський державний університет.

Професійна діяльність:

1986 – 1987 роки – старша вожата Богдановської середньої школи ;

1987 – 1995 роки – старша вожата Слав’янської середньої школи;

1995 – 1997 роки – вчитель української мови та літератури  Слав’янської СШ.

1997-2000 роки – касир Межівської селищної ради;

2001-2011 роки – вчитель української мови та літератури, заступник директора з   НВР НВК №51;

2011-2013 роки – директор СШ № 48 м. Дніпра;

2013 -2018 роки- директор НВК№33  м. Дніпра;

З 2018 (за підсумками конкурсу на посаду директора НВК № 33) по теперішній час – директор НВК № 33  м. Дніпра.

         НВК №33 є осередком розвитку громади і не існує окремо від потреб громади, він є ініціатором розвитку місцевої громади. Створена концептуальна модель функціонування авторської школи «Маріїнська гімназія ДоброТи», яка підтверджується свідоцтвом про реєстрацію авторського права №73975. Ця модель  дозволяє школі бути громадсько активною.

Лідія Едуардівна запроваджує у навчально-виховний процес найбільш ефективні форми і методи роботи, у роботі з педагогічними кадрами практикує нетрадиційні форми роботи.

      Має високий методичний рівень педагогічної діяльності, творчо підходить до реалізації змісту освіти, розробляє методичні  рекомендації  для вчителів та учнів.

Яворенко Л.Е. дотримується норм педагогічної етики, з розумінням і повагою ставиться до учнів, батьків та колег.

Пріоритетні напрямки в роботі:

Налагодження партнерських стосунків між школою та всіма ресурсами, що існують у громаді.  Сприяння розвитку активної життєвої позиції учнів, активізації громадян у вирішенні власних проблем, реалізації концепцій освіти та навчання впродовж усього життя.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.