Інформація
про умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами в Дніпровському ліцеї № 33 Дніпровської міської ради
Рівний доступ до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами забезпечується особистісно орієнтованими методами навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей, індивідуалізація навчально-виховного процесу.
Навчальний заклад доступний для осіб з особливими освітніми потребами:
- вхід у приміщення школи облаштовано пандусом;
- безперешкодний рух комунікаційними шляхами, поверхня рівна та неслизька як у приміщенні, так і на прилеглій до ліцею території;
- вхід прямий і рівний, габарити тамбура дозволяють маневрувати інвалідним візком;
- можливість своєчасно користуватися зонами обслуговування та відпочинку;
- в наявності шкільне обладнання (ростові меблі, гральні куточки, спортивні обладнання);
- на території закладу гарна якість штучного освітлення;
- для забезпечення умов для проведення фізичного виховання на відкритому просторі є спортивний майданчик зі штучним газоном та тренажерно-ігровий майданчик з твердим покриттям;
- коридори широкі (4 м ), предмети інтер’єру в коридорах не ускладнюють пересування дітей з особливими потребами;
- східці для організації безпечного переміщення дітей обладнані поручнями;
- усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч;
- при оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі;
- з вересня по травень у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою штучного освітлення – люмінесцентних, світлодіодних, енергозберігаючих ламп;
- у закладі дотримується повітряно – тепловий режим;
- приміщення обладнані системами центрального опалення та вентиляції, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища;
- чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне);
- навчальні меблі класних кімнат відповідають віковим особливостям дітей, враховується специфіка навчально – виховного процесу.
Директор Л.Е. Яворенко