1. Ураховуйте вікові і індивідуальні, психологічні особливості дітей.
2. Демонструйте віру в успіх дитини.
3. Зняття неуспішного оцінювання на перших етапах навчання.
4. Запобігайте груповій критиці дитини або її робіт, а також порівнянь її помилок з постійними успіхами інших учнів.
5. Порівнюйте якості роботи дитини тільки з її попередніми роботами.
6. Вказуючи на помилки, намітьте шлях до успіху.
7. Акцентуйте увагу на успіхах учня, перемогах.
8. Створюйте ситуації успіху.
9. Надавайте емоційну підтримку учням словами, поглядом, дотиком.
10. Запобігайте частому використанню в мові слів-заперечень.
11. Уроки організовуйте лише на позитивних емоціях.
12. Не допускайте ситуації стресу на уроках